Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 175

Thread: In Response

  1. #51
    Senior Member guitarded's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    1,078

    Default Re: In Responce

    Quote Originally Posted by xAgonyxScenex View Post
    I'd love to see what kind of toys Bay has in his house!

    I bet he has a huge Go-bot collection, and one or two HD dvd players

    ...seriously though, the man drives a Ferrari....He must have a pile of other goodies as well

  2. #52
    Senior Member raddimus's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    farg,north dakota
    Posts
    1,868

    Default Re: In Responce

    lmao I heard bay had to go through tf school with hasbro even before doing the movie so I doubt he has go-bots,lol.But alotta goodies,to be sure.
    "Autobots, let's go dismantle us some decepticons; So transform and roll out!"
    http://www.myspace.com/raddimus33

  3. #53
    Senior Member Bumblebee1983's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    None ya :P
    Posts
    4,496

    Default Re: In Responce

    Quote Originally Posted by guitarded View Post
    I bet he has a huge Go-bot collection, and one or two HD dvd players

    ...seriously though, the man drives a Ferrari....He must have a pile of other goodies as well
    Quote Originally Posted by raddimus View Post
    lmao I heard bay had to go through tf school with hasbro even before doing the movie so I doubt he has go-bots,lol.But alotta goodies,to be sure.
    Just look at the Verizon commercial.

    I'm sure he's got a tiger, and a HUUUUGGGEEE Bumblebee in his backyard.

    along with grills and many other explosives....
    I'm a dog chasing cars. I don't know what I'd do if I caught one. I don't have plans. I just do things. I'm not a schemer.

    I use a knife because guns are too quick. Otherwise, you can't savor all the emotions. You know who people are in their last moments.

    I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger.



  4. #54
    Senior Member xAgonyxScenex's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Orlando, Florida
    Posts
    2,172

    Default Re: In Responce

    Quote Originally Posted by raddimus View Post
    it would be nice if bay did something for the regular forum members here.
    sure it would be nice....but i certainly don't expect the man to do anything for us =P

    We're here cause we enjoy his movies and the work he does...not because there may be a chance we'll get shit for it haha But I know thats not what you meant
    Last edited by xAgonyxScenex; 03-20-2008 at 02:38 PM.

  5. #55
    Senior Member Bumblebee1983's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    None ya :P
    Posts
    4,496

    Default Re: In Responce

    Quote Originally Posted by xAgonyxScenex View Post
    sure it would be nice....but i certainly don't expect the man to do anything for us =P

    We're here cause we enjoy his movies and the work he does...not because there may be a chance we'll get shit for it haha But I know thats not what you meant
    So, you mean like we worship him here?



    *gets down on knees like Wayne and Garth, screaming*

    I'M NOT WORTHY!!

    Okay, I needed an excuse to use that line....found an opening, and jumped.

    But yeah, that would be nice, but I wouldn't hold my breath.
    I'm a dog chasing cars. I don't know what I'd do if I caught one. I don't have plans. I just do things. I'm not a schemer.

    I use a knife because guns are too quick. Otherwise, you can't savor all the emotions. You know who people are in their last moments.

    I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger.



  6. #56
    Senior Member r-type's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    4,578

    Default Re: In Responce

    Quote Originally Posted by Bumblebee1983 View Post
    So, you mean like we worship him here?



    *gets down on knees like Wayne and Garth, screaming*

    I'M NOT WORTHY!!

    Okay, I needed an excuse to use that line....found an opening, and jumped.

    But yeah, that would be nice, but I wouldn't hold my breath.

  7. #57
    Senior Member xAgonyxScenex's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Orlando, Florida
    Posts
    2,172

    Default Re: In Responce

    there's got to be a we are not worthy gif somewhere online haha

  8. #58
    Senior Member Bumblebee1983's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    None ya :P
    Posts
    4,496

    Default Re: In Responce

    Quote Originally Posted by r-type View Post
    YUP!

    Quote Originally Posted by xAgonyxScenex View Post
    there's got to be a we are not worthy gif somewhere online haha
    Can I be the first to ask for that?

    Oh Neeelllllsssoooon.......*bats eyelashes*
    I'm a dog chasing cars. I don't know what I'd do if I caught one. I don't have plans. I just do things. I'm not a schemer.

    I use a knife because guns are too quick. Otherwise, you can't savor all the emotions. You know who people are in their last moments.

    I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger.



  9. #59
    Senior Member guitarded's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    1,078

    Default Re: In Responce

    Quote Originally Posted by xAgonyxScenex View Post
    sure it would be nice....but i certainly don't expect the man to do anything for us =P

    We're here cause we enjoy his movies and the work he does...not because there may be a chance we'll get shit for it haha But I know thats not what you meant

    yeah...he's already done stuff for us, That's why we're here

  10. #60
    Senior Member xAgonyxScenex's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Orlando, Florida
    Posts
    2,172

    Default Re: In Responce

    Quote Originally Posted by guitarded View Post
    yeah...he's already done stuff for us, That's why we're here
    qft

  11. #61
    Senior Member Bumblebee1983's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    None ya :P
    Posts
    4,496

    Default Re: In Responce

    Quote Originally Posted by guitarded View Post
    yeah...he's already done stuff for us, That's why we're here
    *slaps forehead*

    Of course! He's made movies....some purdy good ones too!
    I'm a dog chasing cars. I don't know what I'd do if I caught one. I don't have plans. I just do things. I'm not a schemer.

    I use a knife because guns are too quick. Otherwise, you can't savor all the emotions. You know who people are in their last moments.

    I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger.



  12. #62
    Senior Member raddimus's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    farg,north dakota
    Posts
    1,868

    Default Re: In Responce

    Quote Originally Posted by xAgonyxScenex View Post
    sure it would be nice....but i certainly don't expect the man to do anything for us =P

    We're here cause we enjoy his movies and the work he does...not because there may be a chance we'll get shit for it haha But I know thats not what you meant
    Yhea I got money I'm not asking for no handouts are that we deserve anything for that matter.I was just saying if our buddy dropped a line in the next movie or invited us as extras.I'm sure nelson knows who us regulars are.but like everyone else here;I'm not holding my breath or counting on it.
    "Autobots, let's go dismantle us some decepticons; So transform and roll out!"
    http://www.myspace.com/raddimus33

  13. #63
    Senior Member Bumblebee1983's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    None ya :P
    Posts
    4,496

    Default Re: In Responce

    Quote Originally Posted by raddimus View Post
    Yhea I got money I'm not asking for no handouts are that we deserve anything for that matter.I was just saying if our buddy dropped a line in the next movie or invited us as extras.I'm sure nelson knows who us regulars are.but like everyone else here;I'm not holding my breath or counting on it.
    I would absolutely die if I got a request to be an extra in one of Bay's movies....
    I'm a dog chasing cars. I don't know what I'd do if I caught one. I don't have plans. I just do things. I'm not a schemer.

    I use a knife because guns are too quick. Otherwise, you can't savor all the emotions. You know who people are in their last moments.

    I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger.



  14. #64
    Senior Member raddimus's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    farg,north dakota
    Posts
    1,868

    Default Re: In Responce

    then you wouldn't be in the film though.Yhea I would quit a job and jump on a plane in a heartbeat.It would be cool if a transformer crashed into a building exposing the person inside talking on the bay forums as well.
    "Autobots, let's go dismantle us some decepticons; So transform and roll out!"
    http://www.myspace.com/raddimus33

  15. #65
    Senior Member xAgonyxScenex's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Orlando, Florida
    Posts
    2,172

    Default Re: In Responce

    Quote Originally Posted by Bumblebee1983 View Post
    I would absolutely die if I got a request to be an extra in one of Bay's movies....
    haha i'd just think it was a practical joke...and then when i found out it wasn't i'd have payed for a ticket out to wherever faster then the person sending the email or making the phone call could shut their computer down or hang up the phone haha

  16. #66
    Senior Member raddimus's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    farg,north dakota
    Posts
    1,868

    Default Re: In Responce

    true dat agony.
    "Autobots, let's go dismantle us some decepticons; So transform and roll out!"
    http://www.myspace.com/raddimus33

  17. #67
    Senior Member xAgonyxScenex's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Orlando, Florida
    Posts
    2,172

    Default Re: In Responce

    Quote Originally Posted by raddimus View Post
    then you wouldn't be in the film though.Yhea I would quit a job and jump on a plane in a heartbeat.It would be cool if a transformer crashed into a building exposing the person inside talking on the bay forums as well.
    psh...i have no "dreams and hopes" of being an actor so I could care less if I was relegated to the background...as long as I could see myself in the theater with all my friends..I'd be happy haha

  18. #68
    Senior Member raddimus's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    farg,north dakota
    Posts
    1,868

    Default Re: In Responce

    yhea I could run like the fat kid screaming this is better than armegedon,lol.Yhea
    "Autobots, let's go dismantle us some decepticons; So transform and roll out!"
    http://www.myspace.com/raddimus33

  19. #69
    Senior Member guitarded's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    1,078

    Default Re: In Responce

    ya know....After I posted in the "Who will work for free" thread...I had an email about movie extras. I was kinda surprised, so I checked it out because it said something about Ontario.....after further reading, I couldn't apply...US only

  20. #70
    Senior Member raddimus's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    farg,north dakota
    Posts
    1,868

    Default Re: In Responce

    send me the link,lol.who will work for free,lol.if it's for tf 2 I think we all would.
    "Autobots, let's go dismantle us some decepticons; So transform and roll out!"
    http://www.myspace.com/raddimus33

  21. #71
    Senior Member raddimus's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    farg,north dakota
    Posts
    1,868

    Default Re: In Responce

    hey now that the tf have been seen and noted by the government they should have fans bay,hint hint.lol lots of extras here some with acting experience.
    "Autobots, let's go dismantle us some decepticons; So transform and roll out!"
    http://www.myspace.com/raddimus33

  22. #72
    Senior Member guitarded's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    1,078

    Default Re: In Responce

    Quote Originally Posted by raddimus View Post
    send me the link,lol.who will work for free,lol.if it's for tf 2 I think we all would.

    Here's the link!

  23. #73
    Senior Member raddimus's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    farg,north dakota
    Posts
    1,868

    Default Re: In Responce

    thanks.
    "Autobots, let's go dismantle us some decepticons; So transform and roll out!"
    http://www.myspace.com/raddimus33

  24. #74
    Senior Member raddimus's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    farg,north dakota
    Posts
    1,868

    Default Re: In Responce

    I live so close I don't know why I never have tried out as an actor or an extra.
    "Autobots, let's go dismantle us some decepticons; So transform and roll out!"
    http://www.myspace.com/raddimus33

  25. #75
    Senior Member guitarded's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    1,078

    Default Re: In Responce

    I remember seeing adds in papers years ago. I always thought it would be fun, but never done it myself!

    It would be great to try! Not for the money, but just for something new
    When I get more time, I'll check some adds from The Toronto Star , and Hamilton Spectator Newspapers

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •